TERUGSTUURBELEID

BESTELLINGS-ANNULERING

Als u binnen 5 uur na het plaatsen van uw bestelling contact met ons opneemt, is het wellicht mogelijk om uw bestelling te annuleren. Dit geldt ook voor pre-order producten. Stuur ons een e-mail op info@doradotee.nl en we zullen ons best doen om te helpen.

GEEFT TERUG

Als u niet tevreden bent met uw aankoop, kunt u deze binnen 30 dagen aan ons retourneren voor een omruiling of terugbetaling. We kunnen geen omruiling of terugbetaling bieden voor onze producten die zijn gepersonaliseerd. Restituties worden alleen via uw oorspronkelijke betaalmethode verleend.

Gelieve ons na ontvangst van uw aankoop te informeren als u een artikel / artikelen wilt ruilen. Als u een artikel / artikelen wilt ruilen (exclusief artikelen die zijn gepersonaliseerd), stuur dan een e-mail naar info@doradotee.nl met uw bestelnummer, het artikel dat u wilt ruilen en het artikel waarmee u het wilt vervangen . Zodra we uw ruilverzoek hebben ontvangen, zullen we u een RMA-nummer bezorgen dat u bij het artikel dat u retourneert, moet vermelden.

Houd er rekening mee dat alle extra verzendkosten die gemaakt zijn bij het omruilen of retourneren van een artikel voor uw rekening zijn en dat de retourzending van het nieuwe artikel onderhevig is aan het ontvangen van de extra verzendkosten. Zodra dit is ontvangen, wordt het nieuwe item onmiddellijk geplaatst. Als u een product retourneert voor een terugbetaling, kunnen uw initiële verzendkosten niet worden terugbetaald.

Zorg ervoor dat uw artikelen nieuw, ongebruikt en met alle tags nog steeds worden geretourneerd, aangezien retourzendingen die niet aan ons beleid voldoen, niet worden geaccepteerd en naar de klant worden teruggestuurd. We raden u ten zeerste aan om bij het retourneren van artikelen een aangetekende of speciale bezorging te gebruiken, omdat we artikelen die verloren zijn gegaan in de post niet kunnen terugbetalen. Alle goederen blijven uw verantwoordelijkheid totdat we ze ontvangen.

Stuur uw uitwisseling / retour naar ons adres in de Verenigde Staten hieronder: Kerkstraat 20 7256 AS Keijenborg Netherlands.

Uitwisselingen die buiten de bovengenoemde termijnen zijn ontvangen, worden niet geaccepteerd. Voor alle uitwisselingen, behalve als het artikel defect is, moet u de retourzending van de producten aan ons regelen en betalen. Houd er rekening mee dat internationale douanerechten en verkoopbelastingen die zijn gemaakt bij het retourneren van een product niet kunnen worden terugbetaald.

FOUTIEVE ITEMS

Retourzendingen van defecte artikelen worden alleen geaccepteerd als de goederen defect waren toen ze bij u werden afgeleverd, wij bij doradotee.nl doen er alles aan om uw aankoop grondig te controleren op eventuele fouten voordat ze naar u worden verzonden. Alle items die als defect worden geretourneerd, worden bij ontvangst geïnspecteerd en items die worden geacht te zijn blootgesteld aan normale slijtage, worden niet als defect geaccepteerd. We zullen een defect artikel vervangen als een vervanging op voorraad is en beschikbaar is. Als u wilt rapporteren, maak dan uw verzoek duidelijk wanneer u contact opneemt met info@doradotee.nl over de fout.

Retourzendingen van defecte goederen moeten binnen 30 dagen na ontvangst door ons worden geretourneerd. Als u een artikel aan ons retourneert omdat het defect is, zullen we de verzendkosten die u hebt betaald bij het retourneren van het artikel aan u terugbetalen.

We raden u ten zeerste aan om bij het retourneren van artikelen een aangetekende of speciale bezorging te gebruiken, omdat we artikelen die verloren zijn gegaan in de post niet kunnen terugbetalen. Alle goederen blijven uw verantwoordelijkheid totdat we ze ontvangen.

Restituties of vervangingen zijn uitsluitend ter beoordeling van doradotee.nl

Veelgestelde vragen over retouren

Wat moet ik doen als ik de originele verzenddoos niet heb?

Als u niet de originele verpakking heeft, kunnen we u een vervangende verzenddoos sturen voor een nominaal bedrag van 5. Deze kosten worden in mindering gebracht op uw terugbetaling. Als u geïnteresseerd bent in deze service, neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn terugbetaling ontvang?

Wanneer we het apparaat in ons magazijn ontvangen, zullen we de verzending inspecteren om ervoor te zorgen dat alle onderdelen zijn geretourneerd en het apparaat onbeschadigd is. Nadat het apparaat is geïnspecteerd, meestal binnen twee tot vijf werkdagen, verwerken we uw terugbetaling en vergoeden we de betalingsmethode die u voor de aankoop heeft gebruikt.

Voor vragen kunt u contact met ons opnemen.

doradotee.nl Store
Kerkstraat 20 7256 AS Keijenborg Netherlands
Phone: +31 314641392
Email: info@doradotee.nl